Zwroty, wymiana i reklamacje

Czasami jest tak, że nie trafimy z kolorem lub rozmiarem, ale nic się nie stało. Jeżeli zmienisz zdanie odnośnie zakupu lub chcesz zamienić produkt na inny masz na to 14 dni.
Najważniejsze jest szczęście Twojej Bestii dlatego staramy się ułatwić jak tylko możemy proces zwrotu lub wymiany produktu. Niestety, jeżeli produkt był personalizowany ze względu na specjalne potrzeby Twojego zwierzaka, zwrot może się okazać niemożliwy.

Ja dokonać zwrotu produktu lub złożyć reklamację?

Wymiana towaru

Jeśli chcesz wymienić produkt na podobny, ale w innym wzorze lub rozmiarze, najpierw dokonaj zwrotu według poniższej instrukcji, a następnie zakup ponownie wybrane akcesoria.

Zwrot towaru

Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od dnia otrzymania towaru. Nie musisz nam podawać przyczyny rezygnacji z zakupu. Zwrotowi i wymianie nie podlegają jednak produkty personalizowane, wykonane według specjalnych wytycznych klienta. Jeśli uważasz, że Twój produkt personalizowany posiada wadę przez którą chcesz dokonać zwrotu, użyj formularza reklamacji.

Zwrotu dokonaj według poniższych kroków:

  • Zgłoś nam chęć odstąpienia od umowy wysyłając maila na adres kontakt@zdolnebestie.pl w temacie wpisując ZWROT oraz nr Twojego zamówienia, lub telefonicznie pod numerem 505 947 007.
  • Zwracany  towar przygotuj do wysyłki wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura). Dołącz również wypełniony formularz, bardzo ułatwi nam to realizację zwrotu. Jeżeli to możliwe produkt wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem  i zabezpiecz tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Na odesłanie towaru masz 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  • Wyślij przygotowaną przesyłkę na adres : Sklep Internetowy Zdolne Bestie ul. Oświęcimska 84g/10  45-641 Opole
    lub za pomocą Paczkomatu InPost nr OPO07A ul. Oświęcimska 142A podając numer telefonu 505 947 007
  • Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący.

Proszę pamiętać, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

Zwrot płatności  w przypadku zwrotu towaru zostanie wykonany niezwłocznie po otrzymaniu towaru, nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Pobierz formularz zwrotu

Reklamacje

Sam proces reklamacji trwa troszkę dłużej.

  • Podobnie jak w przypadku zwrotu wypełnij formularz  z załącznika i wyślij do nas na maila kontakt@zdolnebestie.pl w tytule wpisując REKLAMACJA oraz nr zamówienia
  • Zwracany  towar przygotuj do wysyłki wraz z dowodem zakupu (oryginał lub kopia). Dołącz również wypełniony formularz, ułatwi nam to realizację reklamacji. Jeżeli to możliwe produkt wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem  i zabezpiecz tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.
  •  Prześlij reklamowany towar na adres : ul. Oświęcimska 84g/10  45-641 Opole
    lub za pomocą Paczkomatu InPost.
  • Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji opłata za przesyłkę zostanie zwrócona.

Od chwili wpłynięcia reklamacji mamy 14 dni na rozpatrzenie wniosku, oczywiście będziemy starać się bez zbędnej zwłoki rozpatrywać reklamacje.

Reklamacja rozpatrzona pozytywnie co to znaczy?

Uznajemy reklamację za słuszną, dlatego zaproponujemy naprawę produktu. Jeżeli nie będzie ona możliwa to zaproponujemy wymianę na nowy produkt,  zwrot pieniędzy w całości lub obniżenie ceny produktu.

Reklamacja rozpatrzona negatywnie co to znaczy?

Roszczenia wobec wady produktu są bezzasadne w ocenie eksperta dokonującego analizy.

Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją możesz odwołać się od niej w następujący sposób:

  • Odwołać się od reklamacji –Jeżeli posiadasz dodatkowe informację lub opinie innego rzeczoznawcy
  • Zwrócić się do stałego, polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
  • Zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
  • Uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
  • Skierować sprawę do sądu.

Klient ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

Szczegółowe prawa i obowiązku dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu

Pobierz plik:

Formularz reklamacyjny – Reklamacja_towarów

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close