Ja dokonać zwrotu produktu lub złożyć reklamację?
Zwrot towaru
Na odstąpienie od umowy masz 14 dni od zakupu.
- Wypełnij formularz z załącznika i wyślij do nas na maila kontakt@zdolnebestie.pl w temacie wpisując ZWROT oraz nr Twojego zamówienia, przyśpieszy to cały proces dokonania zwrotu, zamiany lub reklamacji.
- Zwracany towar przygotuj do wysyłki wraz z dowodem zakupu (oryginał lub kopia). Dołącz również wypełniony formularz, bardzo ułatwi nam to realizację zwrotu. Jeżeli to możliwe produkt wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem i zabezpiecz tak aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu. Na odesłanie towaru masz 14 od dnia odstąpienia od umowy
- Zwrotu dokonaj na adres : ul. Oświęcimska 84g/10 45-641 Opole
lub za pomocą Paczkomatu InPost.
- Koszt przesyłki zwracanego towaru pokrywa kupujący.
Proszę pamiętać, że nie przyjmujemy paczek za pobraniem.
Zwrot płatności w przypadku zwrotu towaru zostanie wykonany nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Reklamacje
Sam proces reklamacji trwa troszkę dłużej.
- Podobnie jak w przypadku zwrotu wypełnij formularz z załącznika i wyślij do nas na maila kontakt@zdolnebestie.pl w tytule wpisując REKLAMACJA oraz nr zamówienia
- Zwracany towar przygotuj do wysyłki wraz z dowodem zakupu (oryginał lub kopia). Dołącz również wypełniony formularz, ułatwi nam to realizację reklamacji. Jeżeli to możliwe produkt wyślij wraz z oryginalnym opakowaniem i zabezpiecz tak, aby nie uległ zniszczeniu podczas transportu.
- Prześlij reklamowany towar na adres : ul. Oświęcimska 84g/10 45-641 Opole
lub za pomocą Paczkomatu InPost.
- Koszt przesyłki reklamowanego towaru pokrywa kupujący. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji opłata za przesyłkę zostanie zwrócona.
Od chwili wpłynięcia reklamacji mamy 14 dni na rozpatrzenie wniosku, oczywiście będziemy starać się bez zbędnej zwłoki rozpatrywać reklamacje.
Reklamacja rozpatrzona pozytywnie co to znaczy?
Uznajemy reklamację za słuszną, dlatego zaproponujemy naprawę produktu. Jeżeli nie będzie ona możliwa to zaproponujemy wymianę na nowy produkt, zwrot pieniędzy w całości lub obniżenie ceny produktu.
Reklamacja rozpatrzona negatywnie co to znaczy?
Roszczenia wobec wady produktu są bezzasadne w ocenie eksperta dokonującego analizy.
Jeżeli nie zgadzasz się z tą decyzją możesz odwołać się od niej w następujący sposób:
- Odwołać się od reklamacji –Jeżeli posiadasz dodatkowe informację lub opinie innego rzeczoznawcy
- Zwrócić się do stałego, polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży.
- Zwrócić się do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.
- Uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl.
- Skierować sprawę do sądu.
Klient ma prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń zgodnie z procedurą Internetowego Rozstrzygania Sporów opracowaną przez Komisję Europejską dostępną na stronie internetowej: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show
Szczegółowe prawa i obowiązku dotyczące zwrotu/wymiany/reklamacji znajdują się w regulaminie sklepu
Pobierz plik:
Formularz reklamacyjny – Reklamacja_towarów
Formularz zwrotu – zwrot_towaru